Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Zerdal

Baaardzo fajne, lubię takie surrealistyczne klimaty Tylko czemu nie wrzuciłeś większego i lepszego zdjęcia, żeby można było przyjrzeć się szczegółom?


.


Lubię klimat Beksińskiego, więc ta praca od razu mi się spodobała


Lubię klimat Beksińskiego, więc ta praca od razu mi się spodobała


Świetne, bardzo klimatyczne


Jest klimacik


Cóż, ciężko by mi było rysować bez rączek :P
A ten tasiemcowy komentarz był jak najbardziej w dobrej wierze, nie bez powodu sie tak naprodukowałem :D


Sympatyczny kociak, acz robisz się trochę monotematyczna, nie sądzisz? :P
Pozdrawiam


Fajna poza i projekt. A że mam słabość do robotów i innej wszelkiej maści MECHÓW, to moja ocena nie powinna być żadnym zaskoczeniem... :P

Pozdrawiam


kilka uwag (mam nadzieję, pomocnych ):
- Zaburzone proporcje, palce za krótkie i zbyt masywne w stosunku do reszty.
- Przydałaby się większa głębia, żeby rysunek nie był taki "płaski". Można to łatwo osiągnąć przez większe zróżnicowanie tonalne - przycisnąć ołówek w najciemniejszych miejscach, a przemazać te najbardziej oświetlone.
- Polecam wykonanie kilkunastu kilkuminutowych szkiców własnej ręki, żeby poćwiczyć trochę na realu i dobrze łapać rzeczywiste proporcje.
- Dodatkowo ręka stanie się bardziej wypukła jeśli zamiast chaotycznej kreski w różnych kierunkach, będziesz rysować linie skierowane zwrotami wyznaczonymi przez faktyczną jej budowę - obserwować na przykładzie własnej ręki gdzie się co zagina i w którą stronę.

Pozdrawiam


fajny pomysł i wykonanie


kapitalne. można coś takiego u Ciebie zakupić?


No ale biżuterię to umiesz robić - to Ci trzeba przyznać Sympatyczny motyw roślinny (tak przynajmniej mi się kojarzy).


Zupełnie przeciętna, niczym nie wyróżniająca się fota. Nie ma tu ani fajnej kompozycji, ani niczego innego co przyciągałoby uwagę.


Ha ha ha Duży + za poczucie humoru i dystans do życia (wielu użytkownikom tego serwisu najwidoczniej go brakuje ;])

pozdrawiam


O, całkiem nieźle to wygląda


Nieźle ;]


Jak dla mnie PIĘKNE
Jeśli są jakieś błędy, to tak minimalne że nie wpływają na odbiorcę (przynajmniej mnie :P)

pozdrawiam

ps: po przyjrzeniu się - owszem z dłonią coś nie pasi, nie wiem czy palec wskazujący nie jest za krótki... ale to jest DETAL.. naprawdę super praca


Hehehe.. warto było - wypas jest


ŁAŁ.. trochę koła nierówne, ale to już detal. Brawo...


Mam słabość du Undeadów Fajne światło i przyjemne dla oka wzory na pancerzu


"Prawie jak Predator" Bardzo fajna dynamika ruchu postaci, poza...


Stylowe, yeah :D


Jak już wcześniej napisano - świetne (!) Podoba mi się ta technika..


To będzie chyba moja pierwsza krytyczna uwaga w tej galerii... ;] Ale po kolei: widziałem orginał i będę szczery. Spieprzyłeś twarz. Zgięcia materiału nad prawą nogą trochę mi nie grają. Ponadto laska wygląda jakby nie miała szyi, a głowa wyrastała bezpośrednio z ramion. Minus za prawą rękę - ras że ucięta, dwa że wygląda jak jakiś kij (zwłaszcza przedramię)... W sumie najlepiej chyba wypadło cieniowanie, które zawsze jest mocną stroną Twoich prac.

Chyba zadanie które sobie wyznaczyłeś Cię przerosło - ale trening czyni mistrza, więc ćwicz dalej, a ja wstrzymuję się od oceny



1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt